pondělí 27. července 2009

Naše budoucnost

Všem spojencům se omlouvám,ale nějak se mi do travianu míchá stále méně času než bych chtěl.
chci uvést na pravou míru,to že náš div dostal hezkou ťafku od nepřítele.Jenže my se nevzdáváme nikdy,tak jako celý věk.Nyní brousíme do diplomacie a taktických úvah co a jak dále,vyčkejte,náš div bude a měl by i růst,na serveru je ještě plno armád,které můžou ostatní divy sundat ještě víc,než ten náš a Tornád.
Taky se vás snaží podrazáci z LBL přelít na jejich stranu?

Jo ták. No já jsem byl od 9.7. - 20.7. v Řecku, byl tu BC takže od té doby toho "kolem mě" prošlo dost a jsem tak trochu mimo... :)
____________
sharkyno psal:

Abych ti to upřesnil. Tornáda sebrali Taleczkovi o víkendu plány. Následně i drtivákovi. Div NsA už je v kelu. Nemohou stavět. Přišli již o spousty plánů.

Brodži
____________
Elessar psal:

Čau,
já ti nevim. Sedím tu 5 min denně teď. Pošlu vojáky k nim, surky a dám dělat nové vojáky a jdu.. celkem jste mě LBL, TORNADA a NsA otrávili tento věk takže je mi to jedno. Ale už pár lidí z ally mi psalo co se děje. Pátej den se nepohnuli z 78 lvl a na blogu není taky nic, a co jsem si psal s hráčema od nich tak ti toho ví stejně jako my... je mi jasné že NsA nevyhraje. Ale už mě to netrápí. Klidně jim to tam nechám. Stejně tak jako to klidně přepošlu k Vám. Napíšu HZ a dám ti zítra večer vědět.

E.
____________
sharkyno psal:

ahoj,

ake su vase vztahy s nsa?
mate stale chut podporovat ich div ? :')

pytam sa priamo, nechce sa mi ist okolo horucej kase ked uz casu nezostava vela.

uz sa nasla taka ali co prisla radsej pomahat k nam nez u nsa, tak skusam teda aj u vas o:)

s pozdravom
sharkyno



----------------------
k tomu mám jediné,jejich div skončí v době kamenné,pokud budem chtít,za jejich zrady,podrazy a lži,jim ani neodepisujte,je to banda vyvrhelů co jen celý věk podkopává autority a spojence,nicméně nebudu se snižovat k plivání na něco,co už ani neexistuje,jen je mi líto řadových členů jejich aliance,že se vždy nechali obalamutit a převést na stranu duševně chorého vedení.Tolik k současnosti,co bude v budoucnosti?...se všihcni dozvíte,jedeme dál,došli jsme daleko a Vy mravenečci ,co jste pilně zásobovali naši baštu nesmíte polevit,když už jsme tak daleko,tak co nejvýš.Karty budou ještě rozdány.
Plány jsme ztratili,ale nikdo neřekl,že se tím háže flinta do žita.V žádném případě.
alric

4 komentáře:

  1. A jak bylo v Recku? Naucil jsi se od předků bojovat?

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem slyšel, že LBL - OW vás chtěli taky kontaktovat, ale prý byla většina hráčů proti.
    Kdyžtak by vám mohli pujčit aspoň plán na stavbu divu.....

    OdpovědětVymazat
  3. niekto sa nam tu zacina bat ze pride o spojencov :)
    ked chcete pravdu tak si precitajte verejne forko stranu 18 a prispevok od amd64 (ten dlhsi /// hodil by som sem link ale neda sa)

    a potom sa zamyslite a rozhodnite, ze kto tu zradil.

    sharkyno

    OdpovědětVymazat
  4. tak som to ulahcil...
    kliknite na blog tornad... je to tam pekne vysvetlene :)
    sharkyno

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.