neděle 2. srpna 2009

Sraz Tornádo

Jak jste si již jistě všichni všimli z konkurenčního blogu,
proběhl velkolepý sraz nejbojovnějšího národa na serveru,to jest TORNADO.Slovo se skloubilo se slovem,vznikla věta a taky náhoda tomu chtěla a Zone pozval mne na jejich sraz.Já souhlasil,protože realitu a virtuální svět válečné startegie Travian,úspěšně odděluji a jsem rád,že jsem dostal příležitost,poznat tak výborný lidičky.Sebou jsem do batohu nabalil m!cka,aby mě hlídal kdyby mě opili :D ,což se nepovedlo,ale pokus dobrej.Kromě fotek nabízených z větříkovského blogu,jsem fotil i já ,sice na mobil,ale i tak,abych Vám měl co nabídnout.
Napřed odkaz na profi fotky od j4cop: http://j4c0p.galerie.cz/#
A nyní moje fotky,p.s:Sajgone tys dopad :-P


Sajgon82,evidentně něco hledá :D



Mno,asi našel a pak se přidal ,ten první od prava je Learos,pak já,Sajgí a broskvička...


Z leva-jáá,broskvička,osř =)




8) inženýr a pro změnu zase já,dobrej típek.


Learos,to si odpyká,pokud neřekne kdo dělal parohy :P



Zone a Sasax,toť otázka kdo se víc chlubí tím druhým :D


V pravo méďa a Sasax.



a já s medvjetem,hua top foto :)

Nenasytnej m!cek,ještě u toho spucoval prodavačku v "hladovym" okynku a nakonec jsem to stejně platil zas já :D

Osobně vždy rád vzpomenu na super lidičky jako:medvjet,zone,osř,learos,belgariont,j4cop,m!cek,Neilen,sasax,
inženýr....a spoustu dalších na této akci

Zároveň chci veřejně poděkovat za pozvání,za seznámení s elitou serveru a za pěkné prožití večera,rána na srazu Tornád.Naši stranu čeká ještě sraz NsA,doufám,že se hojně sejdeme a budeme konkurovat i na tomhle osobním poli,Sraz se vydařil,hodnotím ho jako jeden z nejlepších travianových a zároveň to dokazuje sílu lidí,přijmout i soka z druhé strany barikády,všechna čest a to oboustraně.

Alric

2 komentáře:

  1. visit here
    http://sexy-makeout.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Co tu mám napsat?
    Asi jen, že ten předchozí komentář je trochu sexy:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.